Wanna Have Some Pizza Anybody?
Wednesday, July 06, 2005 | 3:21:00 PM
Yum... Yuuuummm... Nampak lazat kan? Kan?? Huahuahuahua...! *gelak evil* Sengaja aku post after lunch hour pic nih! Ngehehe! Agak²nya lps ni ada lg tak org yg nk mkn pizza with lotz n lotz of cheese topping on it? Ada salsa sauce jugak tuh rasanya... Sila... Sila... Have a bite! Jgn malu² yer? Hahaha! Brrrr.... Berdiri bulu roma aku....
[the image had been removed due to the sensitivity of some readers]
...with my pizza on my mind and my mind on my pizza...
Huuurrkk... Akuro pengsannn...!!!

Post a Comment