Akuro belajar benda baru ttg BLOG hari ni. Bukanlah Akuro
bodoh tak pandai, tp
blom pandai saja. So, dah tau apa yg Akuro belajar hari ni? Many thx to
this person...
Btw,
ayah hari ni diam je... Maybe Akuro ada salah kt dia. Hm... Akuro pun dah kena
strike jg kut. Ntah la..
*sigh*
You Are 60% Normal
(Really Normal)
|

Otherwise known as the normal amount of normal
You're like most people most of the time
But you've got those quirks that make you endearing
You're unique, yes... but not frighteningly so! |
Aku 60% normal. Hmm... Dah tu 40% lg aku tak normal lah ya? So, aku ni paranormal ke? Rasa cam dah normal. Rupanya ada gak yg tak normal nya. Camna nk normal lg ni? How normal is ur normal? Normal.. Normal.. Normal.. brp byk normal daaa...
*Nama saya Normal Binti Norman. Hahaha...!!!
Uppss..Tetiba Akuro dah rasa cam tak berapa nak
siuman normal dah ni.
Post a Comment